Korai fejlesztés

0-3 év közötti gyermekek számára , vizsgálat, tanácsadás, fejlesztés, tanácsadás, prevenció, korrekció, konzultáció, home traning, egyéni és csoportos fejlesztés (bölcsis torna, babatorna)

Tovább

Iskola előkészítő foglalkozás

komplex iskola előkészítő program nagycsoportos ovisok számára, mely biztos átmenetet képez az óvoda és az iskola között. Célunk, hogy a gyermekek felkészültek legyenek az iskolára, zökkenőmentes legyen az átmenet. Biztosítva így a boldog, harmonikus gyermekkort az iskolai évek alatt is.

Tovább

Mozgásfejlesztés

12 éves korig foglalkozunk mozgásfejlesztéssel. A fejlesztés minden esetben vizsgálattal és anamnézis felvétellel kezdődik. Ezt követően: egyéni vagy csoportos fejlesztés/tanácsadás. Az összes csoportos tornánk szenzomotoros alapú. Részben a mozgásfejlesztő által vezetett foglalkozás, részben pedig hagyatkozik a gyermekek ötleteire.

Tovább

Tanulástechnika

probléma megoldó gondolkodás, motiváció a tanuláshoz, fizikai körülmény kialakítása a tanulási típusokhoz, lényegkiemelés, trükkök a tanuláshoz. 6 alkalmas workshop felsős tanulók számára

Tovább

Logopédia

vizsgálat és fejlesztés: artikulációs terápia, dadogás terápia, írási, olvasási, számolási nehézségek terápiája, nyelvi késés terápiája, beszédindítás, nyelvlökéses nyelés terápia, diszfónia terápia és beszédtechnika.

Tovább

Viselkedés terápia (ADHD-ASD )

4- 5 éves kortól javasoljuk a terápiát főleg hiperaktív figyelemzavaros és autizmus spektrumzavarral élő gyermekek számára. Ezek mellett olyan kisovisoknak, kis iskolásoknak, akik nehezen tartják a szabályokat. #ADHD #ASD

Tovább

Kinesio tape

„színes ragasztócsíkok” gyerekeknek. Amiben segíthet: köldöksérv (babák-ovisok), tartási problémák, lábfej problémák, feszes- laza izomtónus optimalizálása.

Tovább

Konduktív terápia

A központi idegrendszeri károsodás következtében kialakult sérülések habitációjának/ rehabilitációját támogató módszer, melynek alapítója Dr. Pető András orvos-gyógypedagógus. Az egyedülálló terápia lényege, hogy a központi idegrendszeri sérülés miatt kialakult mozgáskorlátozottság – életkortól függetlenül- aktív tanuláson alapuló komplex személyiségfejlesztés keretében hatékonyan fejleszthető.

Tovább